Všetko o nákupe

 

1. Možnosti platby

I) Dobierkou: Tovar platíte v hotovosti na na výdajnom mieste alebo pri predaní zásielky prepravcom. Platba je možná iba v EUR. Príplatok za dobierku je 1,5 €. Pri nákupe za 40 € (vr. DPH) a viac je poplatok za dobierku ZDARMA.

II) Bankovým prevodom: Po spracovaní objednávky, zašleme na vami zadaný email informácie potrebné k vykonaniu bankového prevodu. Tovar je expedovaný v najbližší pracovný deň po prijatí platby na náš účet. O tejto skutočnosti vás budeme informovať emailom.

Bankové spojenie pre vykonanie SEPA (Euro) platby: IBAN: CZ7520100000002300960862, SWIFT: FIOBCZPPXXX (FIO Banka a.s., V Celnici 10, 117 21 PRAHA 1, Česká republika; Majiteľ účtu: Nisen s.r.o.)
Variabilný symbol / Referencia platiteľa: Uveďte kód objednávky, který dostanete emailem po jej dokončení. Kód objednávky je tiež uvedý vo vašom účte v sekcii "Prehľad objednávok" (len u registrovaných zákazníkov).

III) Kartou online (systém GoPay): Platba kartou online pomocou portálu GoPay – 3D Secure. Bezpečné a rýchle platby ktoroukoľvek z bežných platobných kariet. Prijímame tieto platobné karty: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, VISA, Visa Electron.

IV) Bankovým prevodom online (systém GoPay): platba prebieha online prevodom z Vašeho bankovníctva. GoPay je český internetový platobný systém s vysokou úrovňou bezpečnosti. Systém umožňuje platbu zákazníkom nasledujúcich bánk: Slovenská sporiteľňa, ČSOB, Sberbank, Tatra banka, Poštová banka, VÚB Banka, OTP Banka a UniCredit Bank.

V) Elektronické peňaženky (systém GoPay): Platba prebieha online prevodom z Vašej elektronickej peňaženky. GoPay je český internetový platobný systém s vysokou úrovňou bezpečnosti. Systém podporuje elektronické peňaženky GoPay.

 

2. Spôsob dopravy

I) Kuriér - GSL: Zásielky sú doručované vo väčšine prípadov do 2 dní od odoslania zásielky. Kuriér zásielkovej služby Vás bude kontaktovať SMS správou pred doručením zásielky. V prípade nezastihnutia by vás mal kuriér kontaktovať na vami uvedenom telefónnom čísle a pokúsiť sa o opätovné doručenie ešte v nasledujúcich 2 pracovných dňoch zdarma.
Doručovanie zásielok prebieha zvyčajne v rozmedzí od 8:00 do 18:00. Presnú dobu doručenia nie sme schopní ovplyvniť. Tá závisí od jednotlivých úsekov a daných situácií, ale je možné ju upresniť po kontakte s kuriérom.

II) Slovenská pošta: Zásielky sú doručované vo väčšine prípadov do 2 dní od odoslania zásielky.

III) Osobný odber v sieti výdajných miest: Osobný odber v sieti výdajných miest Zásielkovňa. Zásielka je pripravená na vyzdvihnutie do 1 až 2 dní od odoslania. Po naskladnení na odberné miesto budete informovaný SMS či emailom.

 

3. Poštovné a balné

Pri nákupe za 40 € (vr. DPH) a viac je poštovné a balné ZDARMA.
V prípade, že je Vaša objednávka za menej ako 40 € (vr. DPH), je doprava spoplatnená v závislosti od spôsobu dopravy.

I) Kuriér - GSL: 5 € vrátanie DPH

II) Slovenská pošta: 5 € vrátanie DPH

III) Osobný odber v sieti výdajných miest: 4 € vrátanie DPH

 

4. Odoslanie tovaru

Objednávky prijaté do 12:00 sú spravidla odosielané nasledujúci pracovný deň. Pri platbe bankovým prevodom sú zásielky odosielané nasledujúci deň po prijatí platby. Zásielkovou službou je garantovaná doba doručenia do 48 hodín od odoslania zásielky. Aby mohol byť tovar odoslaný podľa vyššie uvedeného harmonogramu, musí byť na sklade - viď detailný náhľad tovaru.

Príklad: spôsob dopravy kuriér
 I) Platba dobierkou/kartou/online bankovým prevodom GoPay/elektronickou peňaženkou
  Piatok 11:59 Objednávka bola prijatá.
  Pondelok   Zásielka odovzdaná dopravcovi (doručenie do 48 hodín).
  Streda   Doručenie na adresu dodania.
 II) Bankovým prevodom
  Piatok 11:59 Objednávka bola prijatá. Automaticky je odosielaný email s údajmi, potrebnými na vykonanie bankového prevodu.
  Pondelok 11:59 Prichádzajúca platba registrovaná na našom bankovom účte.
  Utorok   Zásielka odovzdaná dopravcovi (doručenie do 48 hodín).
  Štvrtok   Doručenie na adresu dodania.

 

5. Zrušenie/úprava objednávky

Objednávku môžete zrušiť/upraviť telefonicky či emailom v pracovnej dobe našej spoločnosti, viď Kontakt. Zrušenie/úprava musí byť vykonaná pred odovzdaním zásielky zásielkovej službe.