Nové produkty

Všetko o nákupe

 

1. Možnosti platby

I) Dobierkou: Tovar platíte v hotovosti na na výdajnom mieste alebo pri predaní zásielky prepravcom. Platba je možná iba v EUR. Príplatok za dobierku je 1,5 €. Pri nákupe za 40 € (vr. DPH) a viac je poplatok za dobierku ZDARMA.

II) Bankovým prevodom: Po spracovaní objednávky, zašleme na vami zadaný email informácie potrebné k vykonaniu bankového prevodu. Tovar je expedovaný v najbližší pracovný deň po prijatí platby na náš účet. O tejto skutočnosti vás budeme informovať emailom.

Bankové spojenie pre vykonanie SEPA (Euro) platby: IBAN: CZ7520100000002300960862, SWIFT: FIOBCZPPXXX (FIO Banka a.s., V Celnici 10, 117 21 PRAHA 1, Česká republika; Majiteľ účtu: Nisen s.r.o.)
Variabilný symbol / Referencia platiteľa: Uveďte kód objednávky, který dostanete emailem po jej dokončení. Kód objednávky je tiež uvedý vo vašom účte v sekcii "Prehľad objednávok" (len u registrovaných zákazníkov).

III) Kartou online (systém GoPay): Platba kartou online pomocou portálu GoPay – 3D Secure. Bezpečné a rýchle platby ktoroukoľvek z bežných platobných kariet. Prijímame tieto platobné karty: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, VISA, Visa Electron.

IV) Bankovým prevodom online (systém GoPay): platba prebieha online prevodom z Vašeho bankovníctva. GoPay je český internetový platobný systém s vysokou úrovňou bezpečnosti. Systém umožňuje platbu zákazníkom nasledujúcich bánk: Slovenská sporiteľňa, ČSOB, Sberbank, Tatra banka, Poštová banka, VÚB Banka, OTP Banka a UniCredit Bank.

V) Elektronické peňaženky (systém GoPay): Platba prebieha online prevodom z Vašej elektronickej peňaženky. GoPay je český internetový platobný systém s vysokou úrovňou bezpečnosti. Systém podporuje elektronické peňaženky GoPay.

 

2. Spôsob dopravy

I) Najvýhodnejšie doručenie na adresu (GLS, Remax, Slovenská pošta alebo UPS): Zásielky sú doručované vo väčšine prípadov do 2 dní od odoslania zásielky. Kuriér zásielkovej služby Vás bude kontaktovať SMS správou pred doručením zásielky. V prípade nezastihnutia by vás mal kuriér kontaktovať na vami uvedenom telefónnom čísle a pokúsiť sa o opätovné doručenie ešte v nasledujúcich 2 pracovných dňoch zdarma.
Doručovanie zásielok prebieha zvyčajne v rozmedzí od 8:00 do 18:00. Presnú dobu doručenia nie sme schopní ovplyvniť. Tá závisí od jednotlivých úsekov a daných situácií, ale je možné ju upresniť po kontakte s kuriérom.

II) Slovenská pošta: Zásielky sú doručované vo väčšine prípadov do 2 dní od odoslania zásielky.

III) Osobný odber v sieti výdajných miest: Osobný odber v sieti výdajných miest Zásielkovňa. Zásielka je pripravená na vyzdvihnutie do 1 až 2 dní od odoslania. Po naskladnení na odberné miesto budete informovaný SMS či emailom.

 

3. Poštovné a balné

Pri nákupe za 40 € (vr. DPH) a viac je poštovné a balné ZDARMA.
V prípade, že je Vaša objednávka za menej ako 40 € (vr. DPH), je doprava spoplatnená v závislosti od spôsobu dopravy.

I) Najvýhodnejšie doručenie na adresu (GLS, Remax, Slovenská pošta alebo UPS): 4,5 € vrátanie DPH

II) Slovenská pošta: 5 € vrátanie DPH

III) Osobný odber v sieti výdajných miest: 4 € vrátanie DPH

 

4. Odoslanie tovaru

Objednávky prijaté do 12:00 sú spravidla odosielané nasledujúci pracovný deň. Pri platbe bankovým prevodom sú zásielky odosielané nasledujúci deň po prijatí platby. Zásielkovou službou je garantovaná doba doručenia do 48 hodín od odoslania zásielky. Aby mohol byť tovar odoslaný podľa vyššie uvedeného harmonogramu, musí byť na sklade - viď detailný náhľad tovaru.

Príklad: spôsob dopravy Slovenská pošta
 I) Platba dobierkou/kartou/online bankovým prevodom GoPay/elektronickou peňaženkou
  Piatok 11:59 Objednávka bola prijatá.
  Pondelok   Zásielka odovzdaná dopravcovi (doručenie do 48 hodín).
  Streda   Doručenie na adresu dodania.
 II) Bankovým prevodom
  Piatok 11:59 Objednávka bola prijatá. Automaticky je odosielaný email s údajmi, potrebnými na vykonanie bankového prevodu.
  Pondelok 11:59 Prichádzajúca platba registrovaná na našom bankovom účte.
  Utorok   Zásielka odovzdaná dopravcovi (doručenie do 48 hodín).
  Štvrtok   Doručenie na adresu dodania.

 

5. Zrušenie/úprava objednávky

Objednávku môžete zrušiť/upraviť telefonicky či emailom v pracovnej dobe našej spoločnosti, viď Kontakt. Zrušenie/úprava musí byť vykonaná pred odovzdaním zásielky zásielkovej službe.

 

6. Prevzatí zásielky

Kupujúci je povinný skontrolovať obal a stav výrobku pri prevzatí zásielky od prepravcu. Ak je už pri prevzatí patrné, že zásielka nie je v poriadku, nepreberajte ju od prepravcu a informujte nás, viď Kontakt.

 

7. Odstúpenie od zmluvy

Máte právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do štrnástich (14) dní od prevzatia tovaru a to zaslaním emailu na adresu predajcu viď Kontakt. Zašleme Vám čiarový kód, ktorý vytlačíte a nalepíte na balíček. Balíček musí byť zaslaný na adresu
 
Zásielkovňa
Kopčianska 92/A
851 01 Bratislava
 
alebo odovzdajte na ľubovoľnom výdajnom mieste Zásilkovňa. Tovar musí byť vrátený na adresu predajcu do štrnástich (14) dní od odstúpenia od zmluvy.

Tovar musí byť vrátený úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý a v originálnom obale, v stave a hodnote, v akom ste ich prevzali. V prípade, že bude vrátený tovar nekompletný alebo poškodený, sme oprávnení vrátenú kúpnu cenu znížiť o tomu odpovedajúcu čiastku.

Prijaté peňažné prostriedky vám zašleme späť do štrnástich (14) dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy a to prevodom na bankový účet či cez bránu GoPay (v prípade že ste platili cez túto bránu). Vrátenie prijatých peňažných prostriedkov môže byť vykonané až po prijatí a kontrole vráteného tovaru predávajúcim.

 

8. Reklamácia

Vašu reklamáciu sa pokúsime vybaviť v najkratšej možnej dobe, najneskôr však do tridsiatich kalendárnych dní od doručenia reklamácie. Priebeh reklamácie sa urýchli ak nám oznámite číslo objednávky alebo faktúry.

Pred vrátením prosím kontaktujte našu zákaznícku podporu, viď Kontakt. Na základe fotodokumentácie či video rozhovoru cez Skype dokážeme odstrániť drtivú väčšinu "závad", ktoré nemôžu byť uznané ako napr, netesnosť v prípade chybne nasadeného tesnenia.

V prípade, že sa nám nepodarí vyriešiť reklamáciu (vadu produktu) po emailu, telefónu či Skype, zašleme Vám čiarový kód, ktorý vytlačíte a nalepíte na balíček s reklamovaným tovarom. Balíček odošlite na adresu
 
Zásielkovňa
Kopčianska 92/A
851 01 Bratislava
 
alebo odovzdajte na ľubovoľnom výdajnom mieste Zásilkovňa.

Dodatočné informácie
Tovar môžete reklamovať v čase 2 rokov od zakúpenia výrobku. Zodpovednosť predávajúceho za vady tovaru sa nevzťahuje na mechanické opotrebenie výrobku (alebo jeho dielov) spôsobené bežným používaním. Záruka sa nevzťahuje na chyby spôsobené nešetrným alebo násilným zaobchádzaním s výrobkom či jeho jednotlivými dielmi.